Nieuwsbrief van 24 februari 2022

Beste vrienden van Nicolas, of vrienden van doc Gigot of boubou voor de familie, hier zijn we dan (hoop ik), aan het einde van de Covid-19 pandemie die zo’n impact heeft gehad op ons allemaal… en op deze stichting.

Daarom wil ik jullie graag op de hoogte brengen van een aantal positieve acties die de Nicolas Gigot Foundation ondanks alles heeft kunnen uitvoeren:

1. Dankzij de vermindering van het aantal Covid-gevallen zullen we EINDELIJK Tobii kunnen aanbieden aan het Sart Tilman Universitair Ziekenhuis (verschillende persberichten volgen hier en in de pers).
  2. Geoffrey (ter herinnering, een valide rugbyspeler die quadriplegisch achterbleef na een operatie die verkeerd afliep) heeft een nieuwe glimlach op zijn gezicht dankzij de nieuwe handisportstoel die de stichting hem geeft, zodat hij zijn passie voor rugby kan voortzetten bij de rugbyclub La Hulpe.
  3. De Standard Chaudfontaine Rugby Club heeft besloten om de ERY challenge om te dopen tot de Nicolas Gigot challenge, waarbij een deel van de opbrengst naar de stichting gaat. We houden je de komende dagen op de hoogte.
  4. Na de tentoonstelling zal er in de komende maanden een verkoop van schilderijen plaatsvinden. Daarom doen we een beroep op je vrijgevigheid om zoveel mogelijk bekende en onbekende werken te ontvangen. Verfliefhebbers… pak je kwasten!
  5. Vanaf maart wordt de Stichting gereorganiseerd omenergie, energie… durf ik te zeggen: “zet de fundering in vuur en vlam”. met dank aan (in willekeurige volgorde) Aurelie Grossmann, Léane Pavlovic, Jennyfer Molina, Camille Carvalhido, Miya Dupessey, Naomi Duclaux, Monique Pirson, Salomé Garcia Zamora, Anna GUEYE, Emma TABOURET, Léonita MAKOLLI, Mathilde ROLAND, Camille DOUCET, Lola LHOPITAL, Marcel Brialmont, Maëlle LACROIX, Marine Wautriche, Pierre-Yves Dekerck.

Je zult merken dat gendervooroordelen verre van gerespecteerd worden… maar wat je geslacht ook is, of je nu student of gepensioneerd bent, kom bij ons…

Om deel te nemen aan de stichting, neem contact met ons op via e-mail :
info@fondation-nicolasgigot.org

Ik wil graag van deze gelegenheid gebruik maken om Linda Masson en Carla Catuara te bedanken voor hun inspirerende woorden.

Ik wil ook Marc Herzt bedanken voor zijn uitnodiging aan de Welkenraedt Kiwanis, waardoor de stichting een “zeer mooie donatie” kon ontvangen, dus een groot dankjewel aan dit team:

Dank ook aan iedereen die aanwezig blijft en dank voor de laatste donaties aan Londot Briffaut, Johnny en Nicole Moermans, Justine Brialmont, Pierre Marilyn, Mr en Mrs Ledouble Happart en Jesus Fernandez.

Abonneer op onze nieuwsbrief !

Voor elke abonnee van onze nieuwsbrief verbindt een gulle donateur zich om 50 cent te doneren aan onze Stichting.

Bedankt voor je ondersteuning ! *

* Voor een maximum aantal van 20.000 abonnees.

Wilt u een donatie doen aan de Nicolas Gigot Foundation?

Wij nodigen u uit om het bedrag van uw donatie over te maken op rekening BE88 0689 3834 0641 (BIC GKCCBEBB).